1. Questions & Answers
For exchanging using experience of IMGroups. You can ask questions about the usage of IMGroups, or you can also reply to others’s questions.
-
"Por grande número de aplicações, não há conta de grupo disponível agora. favor de tentar logo."
Essa mensagem me aparece toda vez que eu tento criar um chat group. Queria saber se não vão consertar esse erro...
41 votes -
My group379285@groupsim.com is offline !!!!
Help me ! Please !
1 vote -
I create new group, and it's the only one who make me see how's en ligne and who's not but the problem . i'm not the ceo plz help me
I create new group, and it's the only one who make me see how's en ligne and who's not but the problem . i'm not the ceo plz help me
http://imgroups.net/gid-1980072
my email : skulls-black@live.fr3 votes -
O nome do grupo é longo demais ou conta com caracteres ilegais, favor de tentar outra vez.
Sempre ocorre esse erro quando tento criar algum IM Group.
7 votes -
my group group379285@groupsim.com is offline
Please ! Help me !
7 votes -
1 vote
-
group1413301@groupsim.com (Offline)
I'm having problems (again) with the chat... It's down since last saturday... Please, make it work again.
^_^
1 vote -
meu grupo nao adiciona ninguem e ninguem consegue entrar.. os que ja estao la, nao conseguem se comunicar.. o que esta acontecendo?group112
meu grupo nao ta funcionando direito.. nao conseguimos nos comunicar e nem entra membro novo.. me ajudemmm
3 votes -
6 votes
-
boa noite tou com os meus dois grupos offline. um deles ja esta kuase ha uma semana . group331693@groupsim .com. ajudem me por favor.
o outro grupo tambem ta off e é group38919groupsim.com. tambem num dos grupos nao aparece nenhum membro so eu é k apareço como ceo. por favor digam m algo
1 vote -
Chat OFF
Meu chat está OFF a mais de 2 semanas ):
1 vote -
1 vote
-
1 vote
-
1 vote
-
group379285@groupsim.com !
is offline ! HELP !
1 vote -
im not a CEO anymore :(
I was the CEO of the group group926331@groupsim.com
And now I'm not anymore. I'm just a member.
This group doesn't have any CEO now.
I don't know what I can do, I did nothing. Just happened.
What I can do now?Eu era CEO de um grupo, não fiz nada e simplesmente apareci como sendo membro. Agora o grupo não tem mais CEO. Não sei mais como proceder. Preciso voltar a ser CEO. O grupo é group926331@groupsim.com
4 votes -
My group (group177441@groupsim.com) is offline for 2 weeks now. I can't use the 'offline groups report' link, it's doesn't work! Fix please.
My group (group177441@groupsim.com) is offline for 2 weeks now. I can't use the 'offline groups report' link, 'cause it doesn't work! It never did! Can you FIX please? 2 weeks...it's a long LONG time.
1 vote -
Help! I need help... ='(
The chat has been down for a complete week now... I need help with this issue.
The group is: group1413301@groupsim.com
Please, make it work again. ^_^
1 vote -
Não consigo criar um novo grupo (Minha primeira vez)
sigo todos os passos mas depois diz-me;"Por grande número de aplicações, não há conta de grupo disponível agora. Tente depois, por favor"
Estou tentando o possivel , mudo nome toda hora e não consigo completa-lá .
Adim , Por favor Entrar contato comigo !
Grato3 votes -
1 vote